26 Ocak 2008 Cumartesi

500 gr. verdim ama sonrasında sapıttım

Bugün maalesef biraz saptım sağlıklı beslenmeden ama abartmadan.

Sabah: 1 dilim kendi yaptığım köy ekmeği, 1 dilim normal ekmeğin küçük kenarı, 1 dilim kızarmış sucuk, 2 dilim kızarmış hellim peyniri, 1 dilim beyaz peynir
ara: halam çağırdı çaya ve orada ikram ettiği çikolatalı pastadan çok küçük bir parça yedim. Bu durumda öğlen ve akşam ekmek yemeyeceğim.

Öğlen: 5 yemek kaşığı z.yağlı pırasa, 1 dilim köy ekmeği( tam buğday unundan yapılmış)
ara: 5 adet fındık

Akşam: yaklaşık 300 gr.hamsi, istavrit tava, salata, yarım dilim ekmek.
Maalesef bu akşam sapıttım; yazmaya utanıyorum ama yazacağım ders olsun bana diye. ayrıca midemde çok rahatsız bu sebepten.

4 kare sütlü çikolata, 4 yemek kaşığı aşure, 1 adet çokoprens ve tuzlu çubuk kreker:((((((((((
Çook mutsuzum çooooooooook

Hiç yorum yok: